مشکلات سایر موسسات مالی اعتباری مشهد حل می‌شود

به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، رضا منصوری امروز ۲۱ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، رضا منصوری با اشاره به تلاش‌های مسئولین و سیاست‌مداران کشور گفت: خوشبختانه در این مدت توفیقات روز افزون دولت در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، و … مشاهده شده است. …

به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، رضا منصوری امروز ۲۱ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، رضا منصوری با اشاره به تلاش‌های مسئولین و سیاست‌مداران کشور گفت: خوشبختانه در این مدت توفیقات روز افزون دولت در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، و … مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه به وسیله تدابیری که توسط دولت اندیشیده شده است برخی از مشکلات موسسه‌های مالی از جمله موسسه میزان مرتفع شده‌ است از حل مشکلات سایر موسسات مالی در آینده نزدیک خبر داد.

منصوری با اشاره به موفقیت دولت در مهار تورم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش‌هایی به منظور کاهش نرخ سود بانکی نیز صورت گرفته است که نتایج آن تا هفته آینده مشخص خواهد شد که این تلاش‌ها تاثیرات مفیدی در آینده بر جا خواهند گذاشت.

فرماندار مشهد تلاش، بردباری و انتقادپذیری مسئولان را در زمینه موفقیت دولت موثر دانست و افزود: عوامل اجرایی و زیرمجموعه‌های دولت باید در چارچوب قوانین و سیاست‌های دولت حرکت کنند و منیت را کنار بگذارند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا