فناوری‌های پوشیدنی با Android Wear، مستقل از گوشی‌های هوشمند

به گزارش موبنا، گوگل اعلام کرد با به‌روزرسانی Android Wear، قابلیت تماس را به فناوری‌های پوشیدنی انتقال داده است و البته، امکان ارایه دسترسی به انواع خدمات موبایلی و مخابراتی روی این فناوری‌ها را فراهم کرده است. با این توضیح، شما از این پس می‌توانید روی انواع فناوری‌های پوشیدنی خود مبتنی بر سیستم عامل Android …

به گزارش موبنا، گوگل اعلام کرد با به‌روزرسانی Android Wear، قابلیت تماس را به فناوری‌های پوشیدنی انتقال داده است و البته، امکان ارایه دسترسی به انواع خدمات موبایلی و مخابراتی روی این فناوری‌ها را فراهم کرده است.

با این توضیح، شما از این پس می‌توانید روی انواع فناوری‌های پوشیدنی خود مبتنی بر سیستم عامل Android Wear تماس تلفنی برقرار کنید یا به تماس‌ها پاسخ دهید.

این مسئله به آن معنی خواهد بود که نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند دیگر به تلفن‌های همراه وابسته نیستند و می‌توانند به صورت کاملا مستقل عمل کنند.

بر این اساس اگر شما گوشی هوشمند خود را منزل گذاشته باشید و با ساعت هوشمند خود بیرون باشید، می‌توانید از طریق سیستم مخابراتی مربوطه اینترنت داشته باشید و تماس‌های خود را برقرار کنید.

نخستین دستگاه مبتنی بر سیستم عامل Android Wear با نام LG G Watch Urbane 2nd Edition LTE عرضه شد. این ساعت هوشمند ظاهر زیبایی دارد که نمایشگر ۱.۳۸ میلیمتری آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این ساعت هوشمند پردازنده Snapdragon 400، رم ۷۶۸ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، گیرنده LTE، گیرنده Wi-Fi، بلوتوث، سیستم تشخیص ضربان قلب، باتری ۵۷۰ میلی‌آمپری و استاندارد IP67 برای جلوگیری از نفوذ آب و گردوغبار به سیستم داخلی را هم شامل می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا