تولید ابزار برای سیستم عامل فایرفاکس آسان شد

به گزارش موبنا‌، شرکت موزیلا از حدود یک سال قبل سیستم عامل موبایلی خود را با نام Firefox OS‌عرضه کرد و نسخه APK آن را در اختیار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار گذاشت. این سیستم عامل به راحتی روی گوشی اندرویدی نصب می‌شود و رابط کاربری فایرفاکس را هم در اختیار می‌گیرد. فایرفاکس با نسخه جدید APK …

به گزارش موبنا‌، شرکت موزیلا از حدود یک سال قبل سیستم عامل موبایلی خود را با نام Firefox OS‌عرضه کرد و نسخه APK آن را در اختیار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار گذاشت. این سیستم عامل به راحتی روی گوشی اندرویدی نصب می‌شود و رابط کاربری فایرفاکس را هم در اختیار می‌گیرد.

فایرفاکس با نسخه جدید APK که دیروز عرضه کرد، توضیح داد کاربران جهانی می‌توانند آن را از روی سایت اینترنتی این شرکت بارگذاری کنند.

این یک روش کاربردی است تا تمام مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار در سراسر جهان بتوانند به صورت مستقیم برنامه‌های خود را متناسب با این سیستم عامل ارتقا دهند.

سایت اینترنتی فایرفاکس در این خصوص نوشت: «اگر شما می‌توانید مبتنی بر فناوری HTML و CSS برای دستگاه‌های موبایلی ابزار کاربردی بسازید،‌ مطمئن باشید که به راحتی می‌توانید برای Firefox OS هم نرم‌افزار تولید کنید».

این اقدام بسیار بهتر از آن است که سیستم عامل موبایلی فایرفاکس مبتنی بر نرم‌افزار فلش روی گوشی‌های اندرویدی نصب شود. زیرا در این فرآیند زمان کمتری سپری می‌شود و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند ابزارهای بیشتری را برای سیستم عامل تازه‌وارد تولید کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا