جنتی:”بشار اسد” نباشد افراطیون شرایط لیبی را برای سوریه رقم می‌زنند

علی جنتی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت در کشور سوریه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد موفقیت‌های نیروهای مقاومت در سوریه بودیم که امیدوار هستیم در نهایت محور مقاومت به پیروزی برسد و گروه‌های تکفیری نابود شوند و ریشه آن‌ها …

علی جنتی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت در کشور سوریه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد موفقیت‌های نیروهای مقاومت در سوریه بودیم که امیدوار هستیم در نهایت محور مقاومت به پیروزی برسد و گروه‌های تکفیری نابود شوند و ریشه آن‌ها کنده شود.

وزیر ارشاد با تأکید بر لزوم حفظ بشار اسد در منصب ریاست جمهوری سوریه افزود: بشار اسد باید در رأس کار حضور داشته باشد چون اگر وی نباشد نیروهای افراطی شرایطی همانند لیبی را رقم می‌زنند و به تجزیه این کشور می‌پردازند.

جنتی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در استان قم گفت: مجموعه شهید آوینی که بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر استان قم است تا بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه و تکمیل پروژه‌های فرهنگی در استان قم  افزود: تالار مرکزی شهر قم پروژه ملی وزارت ارشاد است که  تلاش می‌کنیم با تدبیر منابع مالی کار بهره برداری آن انجام شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا