افشاگری زندی در خط پایان

وی که در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت، درباره دلایل عدم عقد قرارداد با این باشگاه می‌گوید: «من ٤ماه در تمرینات تیم بودم اما به من گفتند که بیا و تست بده. من هم گفتم ابتدا قرارداد و حتی گفتم که هیچ پولی از باشگاه نمی‌خواهم و مجانی بازی می‌کنم اما …

وی که در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت، درباره دلایل عدم عقد قرارداد با این باشگاه می‌گوید: «من ٤ماه در تمرینات تیم بودم اما به من گفتند که بیا و تست بده. من هم گفتم ابتدا قرارداد و حتی گفتم که هیچ پولی از باشگاه نمی‌خواهم و مجانی بازی می‌کنم اما شاید همین حرف کار مرا خراب کرد. فوتبال ایران کثیف است و به نظر می‌رسد چون در قرارداد من پولی در کار نبود، مرا نخواستند.»
اظهارات تند زندی دیروز واکنش باشگاه استقلال و شخص افشارزاده را به همراه داشت: «زندی به جای این صحبت‌ها باید از باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کرد که پارسال اجازه داد در تمریناتش شرکت کند. فکر می‌کنم محبت‌های بی‌جا باعث یکسری اتفاقات می‌شود.» باشگاه استقلال اعلام کرد: به‌زودی از فریدون زندی که بازیکنی محبوب درمیان هواداران محسوب می‌شود، شکایت خواهد کرد. همچنین علی نظری جویباری، مسئول نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان که بعد از اظهارات زندی انگشت اتهام را به سوی خود دید، خطاب به زندی می‌گوید: «می‌دانم دروغ بلد نیستی و از طرف بعضی‌ها تحریک شدی ولی برادر عزیز آنهایی که به شما قول دادند، نتوانستند نظر سرمربی را جلب کنند.»

۱۷۹/

دکمه بازگشت به بالا