سامسونگ دستبند هوشمند ارزان عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت کره‌ای سامسونگ برای آنکه بتواند نفوذ بیشتری در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی داشته باشد، دستبند هوشمند جدید خود را با نام Gear Fit با قیمت ارزان و امکانات قابل ملاحظه تولید می‌کند. پروژه تولید این دستبند هوشمند هم‌اکنون در شرکت سامسونگ آغاز شده است و منابع آگاه تایید کردند که کاربران …

به گزارش موبنا، شرکت کره‌ای سامسونگ برای آنکه بتواند نفوذ بیشتری در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی داشته باشد، دستبند هوشمند جدید خود را با نام Gear Fit با قیمت ارزان و امکانات قابل ملاحظه تولید می‌کند.

پروژه تولید این دستبند هوشمند هم‌اکنون در شرکت سامسونگ آغاز شده است و منابع آگاه تایید کردند که کاربران جهانی در آینده نزدیک می‌توانند این محصول را در اختیار بگیرند.

شرکت سامسونگ نخستین دستبند هوشمند ارزان‌قیمت خود را با نام SM-R150 توسعه می‌کند و البته نام Triathlon هم برای آن در نظر گرفته شده است.

دستبند هوشمند R150 قرار است با مدل‌های مشابه از جمله Mi Band 1S شیاومی رقابت کند و به واسطه امکانات داخلی خود بتواند فروش بیشتری نسبت به آن داشته باشد.

سامسونگ در تلاش است برای این دستبند هوشمند از حسگر مخصوص تشخیص ضربان قلب هم استفاده کند و هنوز به طور دقیق قیمت نهایی این دستگاه اعلام نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا