پاناسونیک با ویندوز ۱۰ نوت‌بوک ضدضربه ساخت

به گزارش موبنا، این رایانه همراه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. سری نوت‌بوک‌های Toughbook به واسطه بدنه مقاومی که دارند معمولا سنگین‌تر از مدل‌های مشابه ساخته می‌شوند و به همین خاطر وزن محصول جدید هم ۱۷۷۰ گرم در نظر گرفته شده است. نوت‌بوک …

به گزارش موبنا، این رایانه همراه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

سری نوت‌بوک‌های Toughbook به واسطه بدنه مقاومی که دارند معمولا سنگین‌تر از مدل‌های مشابه ساخته می‌شوند و به همین خاطر وزن محصول جدید هم ۱۷۷۰ گرم در نظر گرفته شده است.

نوت‌بوک Toughbook 20‌ استاندارد نظامی MIL-STD-810G را شامل می‌شود و برای آن از استاندارد IP65 برای جلوگیری از ورود آب و گردوغبار به بدنه داخلی هم استفاده شده است که تمام بدنه دستگاه نیز از فلز منیزیوم ساخته شده است.

این نوت‌بوک یک باتری پرقدرت و قابل تعویض دارد که می‌تواند بدون هر مشکل حتی به صورت بی‌سیم شارژ شود و تا دو برابر مقاومت بدنه آن نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است.

روی این نوت‌بوک سیستم عامل ویندوز ۱۰ Pro نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به صفحه کلید قابل تغییر مبتنی بر نیاز کاربر،‌ورودی کارت حافظه، HDMI، سه ورودی USB، Wi-Fi، GPS، NFC و … اشاره کرد.

نوت‌بوک  Toughbook 20‌ پاناسونیک که استفاده از آن به مراکز نظامی و صاحبان مشاغل سخت توصیه می‌شود ۳۰۹۹ دلار قیمت دارد و از فوریه ۲۰۱۶ در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا