مهلت ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان

محمود اسلامیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۴ به کمک بانک صادرات تعداد وام‌های ضروری بازنشستگان را به ۲۵۰ هزار وام افزایش دادیم اظهار کرد: در سال ۹۳ تعداد این وام‌ها به ۲۰۰ هزار و امسال به ۲۵۰ هزار وام رسیده است و این کمکی به جامعه بازنشستگی است. وی ادامه داد: ثبت نام …

محمود اسلامیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۴ به کمک بانک صادرات تعداد وام‌های ضروری بازنشستگان را به ۲۵۰ هزار وام افزایش دادیم اظهار کرد: در سال ۹۳ تعداد این وام‌ها به ۲۰۰ هزار و امسال به ۲۵۰ هزار وام رسیده است و این کمکی به جامعه بازنشستگی است.

وی ادامه داد: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد. پس از پایان مهلت ثبت نام و در صورت تصویب وام، مبلغ وام که بیست میلیون ریال است به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و مراتب از طریق پیام کوتاه به اطلاع وی می‌رسد.

رئیس سازمان بازنشستگی کشوری همچنین به افزایش تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان از ۴۵ هزار به ۱۰۰ هزار مورد اشاره و عنوان کرد: اعزام به عتبات عالیات هم در برنامه سال ۹۴ قرار دارد و رقم آن به ۱۰۰ هزار مورد افزایش یافته و می توان گفت تقریبا دو برابر شده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا