نسل جدید کابل USB، بی‌کیفیت‌تر از نسل قدیمی

به گزارش موبنا، درگاه ورودی جدید USB Type C به گونه‌ای ساخته شده است که برای اتصال کابل به بدنه دستگاه الکترونیکی نیاز نیست جهت آن را ببینید تا مانند ورودی Micro USB فقط از یک جهت کابل را وارد کنید. پروتکل تعریف شده برای این سیستم ورودی به گونه‌ای طراحی شده است که به …

به گزارش موبنا، درگاه ورودی جدید USB Type C به گونه‌ای ساخته شده است که برای اتصال کابل به بدنه دستگاه الکترونیکی نیاز نیست جهت آن را ببینید تا مانند ورودی Micro USB فقط از یک جهت کابل را وارد کنید.

پروتکل تعریف شده برای این سیستم ورودی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توانید کابل را از هر طرف که خواستید به دستگاه متصل کنید و با سرعت بالاتر نسبت به نمونه‌های کنونی داده‌های خود را انتقال دهید.

با این وجود «بنسان لونگ» از مهندسان ارشد شرکت گوگل که در مرکز Google Pixel مشغول به کار است توضیح داد که مدل جدید کابل‌های داده با کیفیت بسیار پایین کارخانه‌ای طراحی می‌شوند و کابل‌های مبتنی بر USB Type C که هم‌اکنون در سایت اینترنتی آمازون به فروش می‌رسند، اصلا کیفیت خوبی ندارند.

لونگ به صورت صریح به کیفیت کابل‌های USB Type C اشاره کرد و توضیح داد استفاده از این نوع کابل‌ها در نسل جدید دستگاه‌های دیجیتالی می‌تواند باعث کاهش مقاومت و افزایش شکنندگی آنها شود.

مهندس گوگل توضیح داد که اگر کیفیت این کابل‌ها تغییر نکند، نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی با مشکلات عدیده مواجه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا