پیشانی‌بند هوشمند هم عرضه شد

به گزارش موبنا، این فناوری پوشیدنی مانند نوار باریکی طراحی شده است که دور پیشانی بسته می‌شود و البته جنس آن به گونه‌ای است که کاربر احساس ناراحتی نمی‌کند. طراحی این پیشانی‌بند را چند شرکت بزرگ فعال در عرصه مد انجام دادند و به همین خاطر کاربر برای استفاده از آن مشکلی نخواهد داشت. این …

به گزارش موبنا، این فناوری پوشیدنی مانند نوار باریکی طراحی شده است که دور پیشانی بسته می‌شود و البته جنس آن به گونه‌ای است که کاربر احساس ناراحتی نمی‌کند. طراحی این پیشانی‌بند را چند شرکت بزرگ فعال در عرصه مد انجام دادند و به همین خاطر کاربر برای استفاده از آن مشکلی نخواهد داشت.

این فناوری در شرکت ۳RDiTEK  ساخته شده و در آن از یک دوربین هوشمند موسوم به ۳RDi استفاده شده است. این پیشانی‌بند به گونه‌ای طراحی شده است که دوربین دیجیتالی آن در قسمت مقابل قرار می گیرد.

پیشانی‌بند هوشمند از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود تا کاربر از این طریق بتواند کنترل کامل آن را در اختیار بگیرد.

پیشانی‌بند هوشمند علاوه بر عکس‌برداری و فیلم‌برداری، قابلیت‌های دیگری از جمله گام‌شمار و سیستم سنجش میزان مصرف کالری را هم در خود جا داده است و می‌تواند به کمک گیرنده ماهواره‌ای GPS مسیرها را مشخص کند.

این پیشانی‌بند به کارت حافظه microSD مجهز شده است و تصاویر تهیه شده با آن کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. قیمت این دستگاه ۱۹۴ دلار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا