مظلومی: داوران ما پاک هستند

وی در ابتدا با اشاره به صدرنشینی آبی‌پوشان در لیگ برتر و صعود به جمع ٨ تیم برتر جام حذفی اظهار داشت: «خدا را شکر روند تیم خوب است. سعی و تلاشمان این است که همین روند را ادامه دهیم، اگر چه بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم. برنامه‌هایی نیز برای نیم‌فصل داریم تا با …

وی در ابتدا با اشاره به صدرنشینی آبی‌پوشان در لیگ برتر و صعود به جمع ٨ تیم برتر جام حذفی اظهار داشت: «خدا را شکر روند تیم خوب است. سعی و تلاشمان این است که همین روند را ادامه دهیم، اگر چه بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم. برنامه‌هایی نیز برای نیم‌فصل داریم تا با جذب بازیکنان جدید وضع بهتری پیدا کنیم. هدفمان این است که در هر ٢ جام به قهرمانی برسیم.»

مظلومی در واکنش به انتقاداتی که علیه داوران لیگ می‌شود و خیلی‌ها این مسأله را به سود اصفهانی‌ها می‌دانند، عنوان کرد: «به نظرم چنین مسائلی در فوتبال جایی ندارد و نباید اینطور درباره داوران صحبت کنیم. داوران ما پاک هستند اما کمی جوانگرایی در داوری رخ داده و کمی باید صبور باشیم. متاسفانه اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر در نتایج تاثیرگذار بوده و همین حساسیت‌ها را افزایش داده است.»

برای بازگشت سید مهدی رحمتی به تیم‌ ملی اقدامی انجام شده است؟ سرمربی استقلال پاسخ این پرسش را داد: «من که نمی‌توانم کاری برای رحمتی انجام دهم، کارلوس کی‌روش باید از تصمیمش بگذرد. من فکر می‌کنم به نفع خود کی‌روش است که رحمتی به تیم‌ملی برگردد. البته این ماجرا دلیلی نمی‌شود که کسی فکر کند ما روبه‌روی تیم‌ملی قرار می‌گیریم و همیشه تعامل خوبی داشتیم.»

مظلومی حرف‌هایش را با صحبت درباره ماجرای علی ضیا به پایان برد: «من این ماجرا را کاملا فراموش کردم. همان شبی که با پادرمیانی حبیب کاشانی،‌ این مجری تلویزیون به اردوی ما آمد، از حق خودم گذشتم و امیدوارم برای ضیا هم مشکلی پیش نیاید.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا