پرقدرت‌ترین گوشی HTC به زودی با قیمت ۴۷۰ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، هم‌اکنون منابع آگاه اعلام کردند این شرکت گوشی هوشمند دیگری را با نام One X9 آماده کرده است که در شرکت HTC با نام E56 هم شناخته می‌شود و قرار است در آینده نزدیک با قیمت ۴۷۰ دلار وارد بازار جهانی شود. منابع آگاه در این زمینه اخبار فراوانی منتشر کرده‌اند. در …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون منابع آگاه اعلام کردند این شرکت گوشی هوشمند دیگری را با نام One X9 آماده کرده است که در شرکت HTC با نام E56 هم شناخته می‌شود و قرار است در آینده نزدیک با قیمت ۴۷۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

منابع آگاه در این زمینه اخبار فراوانی منتشر کرده‌اند. در این خبرها گفته شده است که گوشی هوشمند جدید قوی‌ترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 820 را در خود جا داده است که هشت ۸ پردازشگر Helio X20 را هم شامل می‌شود و نمایشگر آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲ هزار پیکسل پخش کند.

این گوشی هوشمند پرقدرت رم ۴ گیگابایتی دارد که در دو مدل مجزا با حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. البته شرکت سازنده قصد دارد مدل دیگر آن را با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه کند.

در بخش دوربین دیجیتالی، One X9 حسگر ۲۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۴ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند.

بدنه این گوشی هوشمند از جنس فلس ساخته شده و اسپیکرهای پرقدرت آن هم از نوع HTC BoomSound است. این گوشی هوشمند همچنین باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود.

البته هنوز هیچ یک از این مشخصات از سوی شرکت HTC تایید نشده‌اند. ولی منابع آگاه در این زمینه اطمینان کامل دارند که گوشی مذکور به زودی با این قابلیت‌ها عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا