جدیدترین گوشی‌های مایکروسافت باز هم ارزان می‌شوند

به گزارش موبنا، شرکت آمازون هم‌اکنون مدل مشکی گوشی هوشمند Lumia 950 را با حدود قیمت ۵۶۳ یورو می‌فروشد و مدل مشکل Lumia 950 XL نیز به قیمت ۶۴۹ یورو عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی آمازون تا دیروز دو گوشی هوشمند مذکور را به ترتیب با قیمت‌های ۵۹۹ و ۶۹۹ یورو به فروش می‌رساند و به …

به گزارش موبنا، شرکت آمازون هم‌اکنون مدل مشکی گوشی هوشمند Lumia 950 را با حدود قیمت ۵۶۳ یورو می‌فروشد و مدل مشکل Lumia 950 XL نیز به قیمت ۶۴۹ یورو عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی آمازون تا دیروز دو گوشی هوشمند مذکور را به ترتیب با قیمت‌های ۵۹۹ و ۶۹۹ یورو به فروش می‌رساند و به نظر می‌رسد که این دو محصول پیش از عرضه عمومی به بازار جهانی باز هم شامل تخفیف شده‌اند.

البته توجه داشته باشید که این تخفیف‌ها فقط برای بریتانیا و فرانسه نیست. زیرا شعبه فرانسوی آمازون محصولات خود را به صورت رایگان به همه نقاط اروپا ارسال می‌کند و به همین خاطر این تخفیف می‌تواند شامل دیگر کاربران اروپایی هم بشود.

مایکروسافت در بریتانیا هم اعلام کرده است که گوشی هوشمند Lumia 950 به قیمت ۴۵۰ پوند معادل ۶۲۹ یورو و گوشی Lumia 950 XL به قیمت ۵۳۰ پوند معادل ۷۴۱ یورو فروخته می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا