دستبند شیائومی مجهز به حسگر ضربان قلب؛ فقط ۱۶ دلار

به گزارش موبنا، مدل جدید این دستبند هوشمند Mi Band 1S نام دارد و قابلیت‌هایی را شامل می‌شود که مدل قبلی از آنها بی‌بهره بود. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها حسگر مخصوص تشخیص ضربان قلب است. علاوه بر سیستم تشخیص ضربان قلب، این دستبند هوشمند می‌تواند تعداد گام‌ها را بشمارد و عمق خواب کار را نیز …

به گزارش موبنا، مدل جدید این دستبند هوشمند Mi Band 1S نام دارد و قابلیت‌هایی را شامل می‌شود که مدل قبلی از آنها بی‌بهره بود. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها حسگر مخصوص تشخیص ضربان قلب است.

علاوه بر سیستم تشخیص ضربان قلب، این دستبند هوشمند می‌تواند تعداد گام‌ها را بشمارد و عمق خواب کار را نیز محاسبه کند.

از دیگر قابلیت‌هایی که در این دستگاه به کار رفته است می‌توان به سیستم لرزاننده، چراغ‌های LED هشدار دهنده و … اشاره کرد. طول، عرض و ضخامت این دستبند به‌ترتیب ۳۶، ۱۴ و ۹ میلیمتر است و شرکت شیائومی آ> را با رنگ‌های بیشتری عرضه کرده است.

مدل جدید ۵.۵ گرم وزن دارد و برای آن از استاندارد IP67 هم استفاده شده است تا در مقابل آب و گردوغبار مقاوم باشد.

این دستبند هوشمند باتری ۴۵ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و در حالی که مدل قبلی می‌توانست با هربار شارژ تا ۳۰ روز انرژی را در خود نگه دارد، مدل جدید قادر است این زمان را تا دو برابر افزایش دهد.

دستبند هوشمند Mi Band 1S از تاریخ ۱۱ نوامبر یعنی پایان همین هفته با قیمت ۹۹ یوان یا ۱۶ دلار وارد کشور چین می‌شود. دو مدل این دستبند هوشمند به صورت همزمان فروخته می‌شوند و قیمت مدل دیگر هم ۶۹ یوان یا ۱۱ دلار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا