پرداخت موبایلی سامسونگ را فعال کنید؛ ۵۰ دلار جایزه بگیرید

به گزارش موبنا، شعبه سامسونگ در کشور آمریکا با انتشار مطبی روی صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد کاربران می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس پرداخت موبایلی هدیه ۵۰ دلاری را دریافت کنند. در این توئیت یک لینک اینترنتی منتشر شد که در آن شرایط فعال‌سازی سرویس Samsung Pay، نحوه استفاده از آن و …

به گزارش موبنا، شعبه سامسونگ در کشور آمریکا با انتشار مطبی روی صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد کاربران می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس پرداخت موبایلی هدیه ۵۰ دلاری را دریافت کنند.

در این توئیت یک لینک اینترنتی منتشر شد که در آن شرایط فعال‌سازی سرویس Samsung Pay، نحوه استفاده از آن و نحوه در اختیار گرفتن هدیه ۵۰ دلاری با جزییات کامل توضیح داده شد.

سرویس Samsung Pay یک راهکار موبایلی محسوب می‌شود که به کمک پایانه‌های خرید مخصوص کارت اعتباری و از طریق فناوری کوتاه‌بورد NFC امکان پرداخت‌های موبایلی را برای کاربران این شرکت کره‌ای فراهم می‌کند.

طرح پرداخت هدیه ۵۰ دلاری به کاربران Samsung Pay از روز گذشته آغاز شد و این شرکت اعلام کرد تا تاریخ ۱۹ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر کاربران می‌توانند با فعال‌سازی مذکور این جایزه را در اختیار بگیرند.

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است آن دسته از کاربرانی که پیش‌تر این سرویس را فعال کردند چگونه می‌توانند جایزه ۵۰ دلاری را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است این سرویس هم‌اکنون در دو کشور آمریکا و کره جنوبی برای کاربران ارایه می‌شود و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا