لایک کردن مطالب در توئیتر عوض شد

به گزارش موبنا، مشترکان توئیتر تاکنون یک کلید به شکل ستاره در اختیار داشتند و با کلیک روی آن نشان می‌دادند که مطلب منتشر شده را می‌پسندند. این کلید از امروز حذف شده است و در عوض لایک کردن مطالب در توئیتر با کلیدی به شکل قلب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. توئیتر هنوز اعلام …

به گزارش موبنا، مشترکان توئیتر تاکنون یک کلید به شکل ستاره در اختیار داشتند و با کلیک روی آن نشان می‌دادند که مطلب منتشر شده را می‌پسندند. این کلید از امروز حذف شده است و در عوض لایک کردن مطالب در توئیتر با کلیدی به شکل قلب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

توئیتر هنوز اعلام نکرده است که به چه دلیل کلید ستاره را کنار گذاشته و کلید قلب را جایگزین آن کرده است. باید توجه داشت کاربران اینستاگرام هم با کلید قلب مطالب مورد نظر خود را لایک می‌کنند.

انتخاب مطالب مورد علاقه یکی از قابلیت‌های قدیمی در توئیتر بود. کاربران در این فرآیند روی یک گزینه به شکل ستاره کلیک می‌کردند و زمانی که ستاره روشن می‌شد، نشان می‌داد این مطلب از جانب کدام کاربر مورد تایید قرار گرفته است.

ولی از این پس کاربران توئیتر نمی‌توانند مانند قبل مطالب مورد علاقه خود را مجزا کنند و در عوض می‌بایست کلید قلب را در کنار آن فشار دهند.

توئیتر با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود نوشت که مردم علامت قلب را بیشتر از علامت ستاره دوست دارند و این تغییر باعث می‌شود از کلید جدید بیشتر استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا