تولید دوربین دیجیتالی در شرکت سامسونگ متوقف شد

به گزارش موبنا، با این وجود یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی موسوم به Asiae گزارش داد که سامسونگ قصد دارد فعالیت مرکز تولید دوربین‌های دیجیتالی خود را متوقف کند و کارمندان آن را در بخش‌های پزشکی، اپتیکال و تلفن همراه خود به کار بگیرد. این روزها مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ به صورت گسترده در …

به گزارش موبنا، با این وجود یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی موسوم به Asiae گزارش داد که سامسونگ قصد دارد فعالیت مرکز تولید دوربین‌های دیجیتالی خود را متوقف کند و کارمندان آن را در بخش‌های پزشکی، اپتیکال و تلفن همراه خود به کار بگیرد.

این روزها مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ به صورت گسترده در زمینه تولید دوربین‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند. ولی محصولات آن فقط برای دستگاه‌های موبایلی عرضه می‌شود و به همین دلیل دوربین‌های خانگی سامسونگ پیشرفتی نکرده‌اند.

این خبر به آن معنی خواهد بود که در آینده هیچ دوربین دیجیتالی خانگی در شرکت سامسونگ عرضه نمی‌شود و از این پس نمی‌توان منتظر مدل جدید این محصولات بود.

شرکت سامسونگ با تمرکز بر دوربین‌های غیر DSLR نتوانست موفقیت چندانی در بازار جهانی کسب کند و طی چند سال اخیر محصولات قدرتمند سامسونگی در این زمینه عرضه نشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا