بدنه Nexus 6P گوگل به راحتی خم می‌شود

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند از نظر میزان مقاومت شیشه، مقاومت نمایشگر در مقابل گرما و میزان مقاومت در مقابل خم شدن آزمایش شد. نتایج حاصل از این بررسی‌ها نشان داد که گوشی هوشمند جدید گوگل که البته در شرکت چینی هوواوی ساخته شده است مانند یک تکه شکلات تخته‌ای در روزهای گرم تابستان …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند از نظر میزان مقاومت شیشه، مقاومت نمایشگر در مقابل گرما و میزان مقاومت در مقابل خم شدن آزمایش شد.

نتایج حاصل از این بررسی‌ها نشان داد که گوشی هوشمند جدید گوگل که البته در شرکت چینی هوواوی ساخته شده است مانند یک تکه شکلات تخته‌ای در روزهای گرم تابستان به راحتی خم می‌شود.

این خبر برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست. البته بسیاری از افراد به روش انجام این آزمایش‌ها انتقاد کردند و توضیح دادند که هیچ کاربری هرگز گوشی خود را به این شکل خم نمی‌کند.

مرکز JerryRigEverything.com برای جلب رضایت کاربر روش جدیدی را برای آزمایش Nexus 6P در نظر گرفت و امروز تصاویر ویدیویی جدید مربوط به آن را منتشر کرد. در این تصاویر ویدیویی دیده شد که گوشی هوشمند جدید گوگل باز هم مانند دفعه قبل خم شده است.

دلیل اتفاق مذکور این است هوواوی در بدنه این گوشی هوشمند آلومینیوم را به همراه پلاستیک مورد استفاده قرار داده و همین مسئله باعث کاهش مقاومت بدنه دستگاه شده است.

به هر حال باید توجه داشته باشید که بدنه Nexus 6P گوگل بسیار آسیب پذیر است و در شرایط سخت می‌تواند خم شود یا بشکند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا