دوربین جدید سونی با قابلیت تشخیص ۷۹ نقطه در آن واحد

به گزارش موبنا، برای این دوربین دیجیتالی یک آیینه ثابت شفاف در نظر گرفته شده است که امکان می‌دهد سیستم AF حتی در حالت عکسبرداری مداوم هم بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. این دوربین دیجیتالی a68 نام دارد و برای آن سیستم اتوفوکوس با قابلیت شناسایی همزمان ۷۹ نقطه در نظر گرفته شده است …

به گزارش موبنا، برای این دوربین دیجیتالی یک آیینه ثابت شفاف در نظر گرفته شده است که امکان می‌دهد سیستم AF حتی در حالت عکسبرداری مداوم هم بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

این دوربین دیجیتالی a68 نام دارد و برای آن سیستم اتوفوکوس با قابلیت شناسایی همزمان ۷۹ نقطه در نظر گرفته شده است که سونی سیستم جدید برای این اتوفوکوس را ۴D FOCUS می‌نامد.

فناوری آیینه ثابت در این دوربین دیجیتالی به آن امکان می‌دهد تا بتواند به صورت مداوم عکس‌برداری کند و با سرعت ۸ فریم در ثانیه به صورت پشت‌سرهم با قابلیت اتوفوکوس به عکاسی ادامه دهد.

در پشت این آیینه حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C EXMOR CMOS قرار گرفته است که با ISO بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ فعالیت می‌کند و پردازنده تصویری جدید BIONZ X در آن به کار رفته است.

این دوربین دیجیتالی نمایشگر لمسی OLED دارد که کیفیت تصویر آن ۱.۴ میلیون نقطه است. در این نمایشگر ۲.۷ اینچی کاربران می‌توانند انواع ابزارهای داخلی را در اختیار بگیرند.

شرکت سونی اعلام کرد بدنه دوربین دیجیتالی a68 از مارس ۲۰۱۶ یعنی حدود ۴ ماه بعد با قیمت ۶۰۰ یورو عرضه می‌شود یا اینکه کاربران می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ یورو آن را با لنز ۱۸-۵۵ میلیمتری F3.5-5.6 SAM II خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا