قبل از اخراج هم تیم برتر بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ذوب‌آهن در بازی امروز خیلی خوب مسابقه را شروع کرد و حتی تا پیش از آنکه پرسپولیس هم ۱۰ نفره شود، تیم ما …

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ذوب‌آهن در بازی امروز خیلی خوب مسابقه را شروع کرد و حتی تا پیش از آنکه پرسپولیس هم ۱۰ نفره شود، تیم ما بر روند مسابقه مسلط بود.

وی با بیان اینکه پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن خود، کار ما را سخت‌تر کرد، افزود: آنها بعد از ده نفره شدن، در دفاع بسیار بهتر عمل کرده و راه‌های نفوذ بازیکنان ما را بستند و این تیم اجازه حملات را به ذوب‌آهن نداد و در ضد حملات نیز بسیار خوب عمل کرد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه پرسپولیس می‌توانست در این شرایط به پیروزی برسد، بیان داشت: البته ما تلاش کردیم که با افزایش شرایط هجومی تیم و ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی به گل برسیم زیرا امکان عبور از عمق دفاع پرسپولیس برایمان بسیار سخت بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم در صحنه گل نخست، روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کرده و پس از این گل، شیرازه پرسپولیس از هم باشید و زمینه‌ساز گل دوم تیم ما شد.

گل‌محمدی با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها در این مسابقه یک بازی شجاعانه انجام دادند، ادامه داد: باید از آنها به خاطر این بازی خوب تشکر کنم زیرا آنها می‌توانستند برنده مسابقه باشند. ذوب‌آهن در این مسابقه با خستگی وارد شد و پرسپولیس با استراحت بیشتریبه مصاف ذوب‌آهن آمد اما خدا را شکر می‌کنم که تیمم در این بازی پیروزی را ازآن خود کرد.

وی با اشاره به عملکرد دو تیم در وقت‌های اضافه گفت: هم تیم ما و هم پرسپولیس در وقت‌های اضافه شرایط سختی داشتند و توان آنها بسیار پائین آمده بود اما در نهایت ذوب‌آهن توانست با برتری و فشار خود، پیروزی این مسابقه را به دست آورد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره بازیکن شاخص این مسابقه بیان کرد: به نظر من نمی‌توان به بازیکن خاصی، عنوان بازیکن شاخص را داد زیرا همه بازیکنان در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند، ضمن اینکه مدافعان پرسپولیس نیز در دفع توپ بسیار موفق بودند و روز خوبی را پشت‌سر گذاشتند.

وی با اشاره به قضاوت جهانبازی در این مسابقه با بیان اینکه به نظرم جهانبازی در صحنه‌های مختلف خوب عمل کرد، گفت: این مسابقه، یک بازی بسیار سخت به حساب می‌آمد و به نظرم در صحنه مورد اعتراض پرسپولیس، کارشناسان باید نظر دهند، هرچند که همیشه در زمین آنچه مد نظر ماست، رخ نمی‌دهد.

گل‌محمدی درباره مشکلات ذوب‌آهن اضافه کرد: به نظر من در حال حاضر تنها مشکل ما، نبود بازیکنان مصدوم همچون مهرداد قنبری، نژاد مهدی و حسن‌زاده است که غیبت آنها در تیم ما به خوبی احساس می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا