شکست نتانیاهو در موضوع هسته ای ایران

بر پایه این گزارش، تنها ۷درصد از افکار عمومی اسرائیل عملکرد سیاست خارجی تل‌آویو را خوب می‌دانند و در نقطه مقابل ۶۰درصد ناخرسند از سیاست خارجی اسرائیل می‌باشند. همچنین ۷۸ درصد نیز معتقدند که ضعف سیاست خارجی اسرائیل بر امنیت سرزمین‌های اشغالی نیز اثر گذاشته است. همچنین ۴۱درصد بر این باورند که روابط آمریکا و …

بر پایه این گزارش، تنها ۷درصد از افکار عمومی اسرائیل عملکرد سیاست خارجی تل‌آویو را خوب می‌دانند و در نقطه مقابل ۶۰درصد ناخرسند از سیاست خارجی اسرائیل می‌باشند. همچنین ۷۸ درصد نیز معتقدند که ضعف سیاست خارجی اسرائیل بر امنیت سرزمین‌های اشغالی نیز اثر گذاشته است. همچنین ۴۱درصد بر این باورند که روابط آمریکا و اسرائیل در وضعیت مناسبی نیست.

دیگر یافته‌های این نظر سنجی نشان دادند که امنیت اسرائیل در وضعیت بدتر از سال قبل است. اسرائیلی‌ها همچنین جایگاه این رژیم در جهان را برابر با ۳.۹۶ دانستند که در قیاس با سال ۲۰۱۴ سقوط ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از دیگر نکات حائز اهمیت در این نظر سنجی این بود که به باور اسرائیلی‌ها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در رسیدگی به موضع هسته‌ای ایران شکست خورد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا