نسخه جدید WhatsApp پیام‌ها را ستاره‌دار می‌کند

به گزارش موبنا، در نسخه به‌روزشده WhatsApp به صورت ویژه حفره‌های امنیتی برطرف شده‌اند و البته انواع قابلیت‌های جدید هم ارایه شده است تا کاربران برای انجام گفت‌وگوهای اینترنتی امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند. این نسخه ۲.۱۲.۳۳۸ نام دارد که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های مورد نظر خود را ستاره‌دار کنند و پس از …

به گزارش موبنا، در نسخه به‌روزشده WhatsApp به صورت ویژه حفره‌های امنیتی برطرف شده‌اند و البته انواع قابلیت‌های جدید هم ارایه شده است تا کاربران برای انجام گفت‌وگوهای اینترنتی امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند.

این نسخه ۲.۱۲.۳۳۸ نام دارد که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های مورد نظر خود را ستاره‌دار کنند و پس از گذشت مدتی به راحتی بتوانند سراغ آنها بروند.

نحوه‌ ستاره‌دار کردن پیام‌ها در نسخه جدید WhatsApp بسیار آسان است و کاربران به راحتی می‌توانند شکل ستاره که کنار هر پیام ظاهر می‌شود را فشار دهند تا امکان مراجعات بعدی به پیام آسان شود.

ویرایش جدید WhatsApp همچنین از فایل‌های PDF، DOC و … پشتیبانی می‌کند و به عبارت دیگر کاربران به راحتی می‌تانند اطلاعات داخلی این فایل‌ها را در ابزار پیام‌رسان مشاهده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا