نخستین گوشی جهان مجهز به پردازنده ۱۰ هسته‌ای

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سازنده این گوشی هوشمند قصد به‌روزرسانی آن را دارد و به زودی گوشی Pro 5 Mini را روانه بازار می‌کند. گوشی هوشمند جدید تراشه مشابه مدل قبلی را کنار گذاشته و از تراشه Mediatek Helio X20 با ۱۰ هسته پردازشگر استفاده می‌کند. نخستین …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سازنده این گوشی هوشمند قصد به‌روزرسانی آن را دارد و به زودی گوشی Pro 5 Mini را روانه بازار می‌کند.

گوشی هوشمند جدید تراشه مشابه مدل قبلی را کنار گذاشته و از تراشه Mediatek Helio X20 با ۱۰ هسته پردازشگر استفاده می‌کند.

نخستین بار در ماه مه از سال جاری میلادی اخباری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد. در آن زمان منابع آگاه اعلام کردند این محصول نمایشگر ۴.۷ اینچی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و بدنه فلزی اشاره کرد.

مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند ۱۹۹۹ یوان (۳۱۵ دلار) قیمت‌گذاری شده است و مدل ۶۴ گیگابایتی آن هم با قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۹۵ دلار) به فروش می‌رسد.

البته هنوز اخبار رسمی در این زمینه منتشر نشده است. ولی این محصول می‌تواند نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا