حافظه OneDrive مایکروسافت از حالت نامحدود خارج شد

به گزارش موبنا، مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ارایه فضای نامحدود برای سرویس OneDrive را متوقف می‌کند و مشترکان سرویس‌های Office 365 Home، Personal یا University که تاکنون سرویس مذکور را به صورت نامحدود در اختیار می‌گرفتند، هم اکنون محدودیت‌های جدید را مشاهده خواهند کرد. تا پیش از این کاربرانی که در نسخه‌های Home، …

به گزارش موبنا، مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ارایه فضای نامحدود برای سرویس OneDrive را متوقف می‌کند و مشترکان سرویس‌های Office 365 Home، Personal یا University که تاکنون سرویس مذکور را به صورت نامحدود در اختیار می‌گرفتند، هم اکنون محدودیت‌های جدید را مشاهده خواهند کرد.

تا پیش از این کاربرانی که در نسخه‌های Home، Personal یا University نرم افزار اینترنتی Office 365 اشتراک داشتند، برای ذخیره اطلاعات خود روی فضای پردازش ابری OneDrive هیچ محدودیتی نداشتند و به صورت نامحدود از آن استفاده می‌کردند. ولی با اجرای سیاست‌های جدید حافظه ابری هر یک از این کاربران یک ترابایت در نظر گرفته شده است.

همچنین گفته شد طرح‌های ۱۰۰ گیگابایتی و ۲۰۰ گیگابایتی برای کاربران تازه‌وارد به این سرویس برداشته شده است و از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی کاربران موظفند به‌ازایدر اختیار گرفتن هر ۵۰ گیگابایت حافظه مجازی ماهانه ۱.۹۹ دلار بپردازند.

نکته آخر اینکه، حافظه رایگان سرویس پردازش ابری OneDrive از ۱۵ گیگابایت به ۵ گیگابایت کاهش یافته است. مایکروسافت حافظه ۱۵ گیگابایتی رایگان برای ذخیره‌سازی عکس را هم حذف کرده است و تمام این تصمیمات از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی عملی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا