Galaxy S7 مجهز به حسگر تصویربرداری سونی

به گزارش موبنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند برند جدید حسگرهای تصویربرداری سامسونگ موسوم به ISOCELL برای گوشی هوشمند Galaxy S7 در نظر گرفته شده است. این سیستم، فناوری به‌روزشده حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی Galaxy S6 را شامل ‌شود و کیفیت بالاتری دارد. با این وجود امروز گفته شد حسگر IMX300 سونی بسیار مورد …

به گزارش موبنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند برند جدید حسگرهای تصویربرداری سامسونگ موسوم به ISOCELL برای گوشی هوشمند Galaxy S7 در نظر گرفته شده است. این سیستم، فناوری به‌روزشده حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی Galaxy S6 را شامل ‌شود و کیفیت بالاتری دارد.

با این وجود امروز گفته شد حسگر IMX300 سونی بسیار مورد توجه سامسونگ قرار گرفته است. به همین خاطر شرکت کره‌ای قصد دارد در گوشی هوشمند Galaxy S7 از حسگر ژاپنی استفاده کند و شاید با این اتفاق حسگر  ISOCELL خود را کنار بگذارد.

هنوز به درستی مشخص نیست که سامسونگ کدام یک از این دو حسگر را برمی‌گزیند. ولی برخی منابع آگاه می‌گویند این احتمال وجود دارد که کاربران مدل‌های مختلف Galaxy S7 را با حسگرهای تصویربرداری متفاوت خریداری کنند و یکی از گزینه‌ها هم حسگر سونی باشد.

حسگر تصویربرداری IMX300 همراه با گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی وارد بازار جهانی شد و در آخرین بررسی مرکز DxOMark عنوان بهترین حسگر تصویربرداری در تمام گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا