حسگر انگشت روی نمایشگر، به زودی در همه گوشی‌های اندرویدی

به گزارش موبنا، شرکت‌های تایوانی تولیدکننده قطعات موبایلی برای برندهای بزرگ پیش‌بینی می‌کنند از سال ۲۰۱۶ میلادی حسگر مشابه Force Touch اپل برای محاسبه میزان فشار اثر انگشت روی نمایشگر لمسی به یک استاندارد عمومی تبدیل می‌شود و همه کاربران می‌توانند آن را در اختیار بگیرند. نخستین بار این فناوری توسط شرکت اپل ارایه شد …

به گزارش موبنا، شرکت‌های تایوانی تولیدکننده قطعات موبایلی برای برندهای بزرگ پیش‌بینی می‌کنند از سال ۲۰۱۶ میلادی حسگر مشابه Force Touch اپل برای محاسبه میزان فشار اثر انگشت روی نمایشگر لمسی به یک استاندارد عمومی تبدیل می‌شود و همه کاربران می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

نخستین بار این فناوری توسط شرکت اپل ارایه شد تا کاربران بر اساس میزان فشاری که به نمایشگر لمسی وارد می‌کنند، به آسانی بتوانند فعالیت‌های خود را در گوشی هوشمند مدیریت کنند. ولی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که از سال آینده تقریبا همه گوشی‌های اندرویدی این فناوری را در اختیار خواهند گرفت.

شرکت‌های تایوانی اعلام کردند طراحان گوشی‌های هوشمند در برندهای بزرگ از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند تا از سال آینده بتوانند این فناوری به صورت عمومی در انواع گوشی‌های اندرویدی ارایه دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا