واکنش زنگنه به حرف بی حساب پول خرد دو میلیارد یورویی

به گزارش خبرگار اعتدال، بیژن زنگنه امروز در واکنش به اظهارات اخیر بابک زنجانی در دادگاه، گفت: «این روزها باید مواظب بود که جای بدهکار و طلبکار عوض نشود.» وزیر نفت با تاکید بر اینکه آدمی پیدا می شود که می‌گوید ٢ میلیارد یورو برای ما پول خرد است، تصریح کرد: «چقدر داری که ٢ …

به گزارش خبرگار اعتدال، بیژن زنگنه امروز در واکنش به اظهارات اخیر بابک زنجانی در دادگاه، گفت: «این روزها باید مواظب بود که جای بدهکار و طلبکار عوض نشود.»

وزیر نفت با تاکید بر اینکه آدمی پیدا می شود که می‌گوید ٢ میلیارد یورو برای ما پول خرد است، تصریح کرد: «چقدر داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد حساب می شود؟ ولی برای مردم ایران ٢ میلیارد یورو پول خرد نیست.»

این عضو کابینه دولت با اشاره به اینکه مردم ایران نفری حدود ١٣٠ هزار تومان از تو طلب دارند، اظهارداشت: «برای یک خانواده چهار نفره، حدود ٥٠٠ هزار تومان پول کمی نیست.»

وزیر نفت افزود: «یعنی شما ٢٠٠ میلیارد یورو داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد است؟ از کجا آورده ای؟ زحمت کشیده ای؟ داستان سر هم کردن هم حدی دارد. حالا باشد پول خرد تو است، دستت درد نکند، همین پول خرد را بده که حق ملت ایران را بدهیم.»

نوشته های مشابه

زنگنه با اشاره به اینکه مرتب اعلام می‌کنند که وزارت نفت شماره حساب اعلام نمی کند، یادآور شد: «شما تو حساب خودت یا دادگاه این پول را بریز و بگو ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار در حساب من پول هست. بسیار خوب خیال ما راحت می شود که پول هست، بالاخره جمهوری اسلامی از تو این پول را می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا