کشف محموله بزرگ قاچاق تجهيزات پزشکي به ارزش دو ميليارد ريال

به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ احمد کرمي اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان با کنترل خودروهاي عبوري در محور قديم قم-تهران به يک دستگاه تريلر مشکوک و آن را متوقف کردند. رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در ادامه با استعلام از سامانه گمرک و مغايرت اسناد و …

به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ احمد کرمي اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان با کنترل خودروهاي عبوري در محور قديم قم-تهران به يک دستگاه تريلر مشکوک و آن را متوقف کردند.
رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در ادامه با استعلام از سامانه گمرک و مغايرت اسناد و مدرک گمرکي با کالا، خودرو مورد بازرسي قرار گرفت ۶۲۵ کارتن تجهيزات پزشکي کشف شد.
سرهنگ کرمي ارزش محموله قاچاق را بيش از ۲ ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: نهايتا در اين رابطه پرونده تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال شد.
رئيس پليس آگاهي استان قم از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني از سوي افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و يا تلفن شبانه روزي ۳۱۳۴ پليس آگاهي استان اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا