مشخصات لپتاپ/تبلت لنوو منتشر شد

به گزارش موبنا، در حالی که این لپ‌تاپ در دو اندازه مذکور با ظاهر کاملا مشابه ساخته شده است، شرکت سازنده برای آنها نمایشگرهای لمسی ۱۰۸۰ پیکسلی ار در نظر گرفته است و آنها را در مدل‌های مختلف به دست کاربران جهانی می‌رساند. مدل ۱۴ اینچی Yoga 700 به آخرین مدل تراشه مرکزی Core i7 …

به گزارش موبنا، در حالی که این لپ‌تاپ در دو اندازه مذکور با ظاهر کاملا مشابه ساخته شده است، شرکت سازنده برای آنها نمایشگرهای لمسی ۱۰۸۰ پیکسلی ار در نظر گرفته است و آنها را در مدل‌های مختلف به دست کاربران جهانی می‌رساند.

مدل ۱۴ اینچی Yoga 700 به آخرین مدل تراشه مرکزی Core i7 اینتل موسوم به Skylake مجهز شده است و پردازنده گرافیکی HD Graphics 520 اینتل را هم شامل می‌شود. این محصول دو گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GeForce GT 940M دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و حافظه جامد ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.

این لپ‌تاپ ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد و باتری چهار سلولی لیتیوم-پولیمری غیرقابل تعویض را شامل می‌شود. لنوو این محصول را به دو ورودی USB 3.0، ورودی کارت‌خوان و خروجی HDMI مجهز کرده است.

مدل ۱۱ اینچی این لپ‌تاپ توان کمتری دارد و برای آن از تراشه مرکزی m3 اینتل با سیستم گرافیکی HD Graphics 515 استفاده شده است. باتری این محصول ضعیف‌ترو وزن آن هم ۱.۱ کیلوگرم است.

این لپ‌تاپ ۱۱ اینچی ۴ گیگابیت رم و ۱۲۸ گیابایت حافظه داخلی جامد دارد که دیگر مشخصات آن مانند مدل قبلی است.

لازم به ذکر است که هر دو لپ‌تاپ مذکور به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده‌اند و کاربران می‌توانند از آنها در قالب تبلت هم استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا