دفاع سرافراز از عملکرد صدا و سیما در برجام

ابوذر ندیمی اظهار کرد: امروز آقای دکتر سرافراز و تعدادی از معاونین ایشان در جلسه فراکسیون شرکت داشتند و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از نمایندگان نیز با تمرکز بر برجام و پوشش تلویزیونی آن انتقاداتی را مطرح کردند. او ادامه داد: آقای سرافراز سه نکته را مطرح کردند؛ اول اینکه در زمان مذاکرات و …

ابوذر ندیمی اظهار کرد: امروز آقای دکتر سرافراز و تعدادی از معاونین ایشان در جلسه فراکسیون شرکت داشتند و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از نمایندگان نیز با تمرکز بر برجام و پوشش تلویزیونی آن انتقاداتی را مطرح کردند.

او ادامه داد: آقای سرافراز سه نکته را مطرح کردند؛ اول اینکه در زمان مذاکرات و بررسی برجام صرفاً بحث پوشش خبری مطرح بوده و نکته دوم اینکه از لحاظ زمانی سعی کردند شرایط متناسبی باشد و موافقین و مخالفین هر یک ۵۰ درصد وقت داشته باشند. از این پس هم تلاش صداوسیما بر اساس فرمایشات رهبری واخواهی این مطالبات است.

ندیمی همچنین گفت: آقای سرافراز مشکلات پوشش و منابع سازمانی را مطرح کردند که با چند صد میلیون کاهش روبروست و علیرغم تعدیل نیرو در بخش‌های مختلف نیازمند استفاده از منابع بیشتری است. دولت هم با افزایش ۱۰۰۰ میلیاردی نتوانسته این مسأله را برطرف کند.

به گفته این نماینده مجلس، مسائل دیگری از جمله توقف برخی برنامه‌ها و شبکه‌های اقتصادی نیز در جلسه امروز مطرح شده که قرار بر این شده که رئیس صداوسیما در جلسه دیگری با اعضای فراکسیون رهروان ولایت حاضر شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا