آخرین وضعیت پرونده شرکت پدیده شاندیز

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، “سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی” درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف شرکت پدیده شاندیز و شعب آن در خراسان رضوی، اظهار داشت: در این رابطه، اخیراً شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای برای تعیین تکلیف اراضی و تراکم این مجموعه داشته است. وی افزود: با این مصوبه شورای عالی امنیت ملی، هیاتی به سرپرستی …

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، “سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی” درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف شرکت پدیده شاندیز و شعب آن در خراسان رضوی، اظهار داشت: در این رابطه، اخیراً شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای برای تعیین تکلیف اراضی و تراکم این مجموعه داشته است.
وی افزود: با این مصوبه شورای عالی امنیت ملی، هیاتی به سرپرستی دادگستری استان خراسان رضوی تعیین شده‌اند تا کار را جلو ببرند و ظاهرا این تیم با هیات عامل فعلی مجموعه پدیده وارد مذاکره نهایی شده‌اند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این هیات طبیعتا مذاکرات خود را ادامه می‌دهد؛ اگر به نتیجه نرسیدند، کار را از راههای دیگر جلو خواهند برد.
قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: این مصوبه شورای عالی امنیت ملی طی یک ماه گذشته صادر شده است.
گفتنی است، برای تعیین تکلیف موسسه مالی و اعتباری «میزان» نیز، اخیراٌ بانک مرکزی طی مصوبه ای، این موسسه را به بانک صادرات واگذار کرد.

دکمه بازگشت به بالا