آخرین اخبار از وقوع سیل در ایلام

اداره‌ی کل بهزیستی استان در راستای مداخله در بلایای طبیعی از روز پنج‌شنبه با تشکیل ستاد بحران به کمک به مدد جویان سیل‌زده پرداخته است. این ستاد از همشهریان ایلامی خواسته است با کمک‌های نقدی و غیر نقدی نظیر پتو و مواد غذایی به مرکز اورژانس اجتماعی واداره بهزیستی شهرستان ایلام در این کار خیر …

اداره‌ی کل بهزیستی استان در راستای مداخله در بلایای طبیعی از روز پنج‌شنبه با تشکیل ستاد بحران به کمک به مدد جویان سیل‌زده پرداخته است.

این ستاد از همشهریان ایلامی خواسته است با کمک‌های نقدی و غیر نقدی نظیر پتو و مواد غذایی به مرکز اورژانس اجتماعی واداره بهزیستی شهرستان ایلام در این کار خیر سهیم شوند.

مدارس و دانشگا‌های ایلام‌ امروز تعطیل است

مدیریت بحران استانداری ایلام اعلام اعلام کرد: مهدهای کودک، دبستان‌ها‌، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان ایلام امروز شنبه‌، نهم آبان تعطیل است.

نوشته های مشابه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، بر اساس اعلام مدیریت بحران این تعطیلی فقط مربوط به مدارس شهرستان ایلام است‌.

این تصمیم به علت نامناسب بودن معابر عمومی و خسارت سیل به مدارس گرفته شده است.

۷ روستای چرداول گرفتار سیل هستند

فرماندار چرداول گفت: هفت روستای شهرستان در محاصره‌ی سیل هستند.

پرویز کولانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: در شهر «سرابله» مرکز چرداول ۲۰۵ میلیمتر، آسمان‌آباد ۱۳۰ میلیمتر، شباب ۱۴۸ میلی‌متر، هلیلان ۱۰۸ میلی‌متر و زاگرس ۱۳۳ میلی‌متر باران بارید که بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه به منازل مسکونی مردم در چهار روستای آسمان‌آباد خسارت جزیئی وارد شد، تصریح کرد: آب آشامیدنی در بخش‌های زاگرس و هلیلان قطع شد که با تلاش مسئولان مجددا وصل شد و مناطقی که مشکل آنها با سرعت قابل حل نبود، آبرسانی سیار شد.

فرماندار چرداول ادامه داد: سیل به معابر عمومی، منازل مسکونی و مغازه‌ها خسارت‌ فراوانی وارد کرده اما در زمینه‌ی تامین آب، گاز و برق مشکل خاصی وجود ندارد.

کولانی گفت: ریزش کوه در جاده «حمیل» مشکلاتی جزیی را بوجود آورد که خوشبختانه در اسرع وقت بازگشایی شد، اما هم‌اکنون ۷ روستای این شهرستان در محاصره‌ی سیل هستند که امیدواریم با تلاش امدادگران و نیروهای محلی این مشکل حل شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ نیروهای دولتی و مردمی میزان خسارت‌های وارده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: میزان دقیق خسارت‌ها به زمین‌های کشاورزی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا