حذف واسطه ها با حضور مستقیم شرکت‌نرم‌افزاری آمریکایی اوراکل در ایران

خسرو سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه نرم افزارهای مربوط به شرکت اوراکل در بانک های و بیمه ها و شرکت های بزرگ در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: هم اکنون این نرم افزارها از طریق واسطه با قیمت های بالا خریداری می شود. وی با اشاره به حضور …

خسرو سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه نرم افزارهای مربوط به شرکت اوراکل در بانک های و بیمه ها و شرکت های بزرگ در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: هم اکنون این نرم افزارها از طریق واسطه با قیمت های بالا خریداری می شود.
وی با اشاره به حضور مستقیم اوراکل در ایران گفت: حضور مستیم این شرکت باعث حذف واسطه ها و موجب عرضه نرم افزارها با قیمت مناسب می شود.
عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به حضور مستقیم این شرکت و پشتیانی آن افزود: هم اکنون سرویس های پشتیبانی در خصوص این نرم افزارها از طریق واسطه برای مصرف کننده صورت می گیرد که حضور مستقیم اوراکل باعث خدمات دهی بهتری در این زمینه می شود.
عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص مذاکره جدید این شرکت آمریکایی برای حضور در ایران، گفت: هم اکنون مذاکرات این شرکت به صورت غیررسمی در حد مقدمات کار و تا زمان مشخص شدن برجام در کشور در حال برگزاری است.
به گزارش موبنا، اوراکل (oracle operation) یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد.
چندی پیش از شرکت اوراکل درخواست های‌ همکاری با ایران مطرح شده بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا