آغاز تولید انبوه تراشه‌های Galaxy S7 سامسونگ

به گزارش موبنا، این تراشه SoC با نام‌های M1 یا Mongoos نیز شناخته می‌شود و قرار است به عنوان نخستین تراشه ساخته شده در شرکت سامسونگ با قابلیت CPU در اختیار کاربران موبایلی قرار بگیرد. شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که از این پس هرگز تراشه‌های ARM را مورد استفاده قرار نمی‌دهد و در عوض …

به گزارش موبنا، این تراشه SoC با نام‌های M1 یا Mongoos نیز شناخته می‌شود و قرار است به عنوان نخستین تراشه ساخته شده در شرکت سامسونگ با قابلیت CPU در اختیار کاربران موبایلی قرار بگیرد.

شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که از این پس هرگز تراشه‌های ARM را مورد استفاده قرار نمی‌دهد و در عوض تراشه‌های Exynos را به کار می‌گیرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر فقط شرکت‌های اینتل، اپل، کلوالکام، AMD و ARM تراشه‌های موبایلی را با طراحی‌های CPU خود تولید می‌کنند و آن را در اختیار بازار جهانی محصولات نیمه‌رسانا قرار می‌دهند.

سامسونگ قصد دارد این سیاست را اجرا کند و از این طریق هزینه تولید تراشه را برای خود کاهش دهد. شرکت سامسونگ می‌خوهد پرچمدار بعدی گوشی‌های خود یعنی Galaxy S7 را در سه مدل تولید کند که دو مدل آن با تراشه Exynos عرضه می‌شوند و برای مدل دیگر هم تراشه Snapdragon 820 کوالکام در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا