عرضه ۳۵۵ میلیون گوشی هوشمند در فصل سوم ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، آخرین گزارش رسمی منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC نشان داد میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶.۸ درصدی را تجربه کرده است. در این دوره زمانی از سال قبل ۳۳۲.۶ میلیون گوشی هوشمند عرضه شده بود./ البته تعداد گوشی‌هایی که …

به گزارش موبنا، آخرین گزارش رسمی منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC نشان داد میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶.۸ درصدی را تجربه کرده است. در این دوره زمانی از سال قبل ۳۳۲.۶ میلیون گوشی هوشمند عرضه شده بود./

البته تعداد گوشی‌هایی که در این فصل عرضه شد از پیش‌بینی قبلی IDC مبنی بر فروش ۳۶۳.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند کمتر بود. این اتفاق به دنبال کاهش فروش آیفون نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی و عرضه پرچمداران گوشی‌های اندرویدی با قیمت بالا صورت گرفت.

در این فصل شرکت سامسونگ بار دیگر حاکمیت خود ر به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی در جهان ثابت کرد و توانست ۸۴.۵ میلیون دستگاه گوی عرضه کند که این رقم ۶.۱ درصد از آمارهای مربوط به سال قبل بیشتر بود.

شرکت اپل در رتبه دوم این لیست قرار گرفت و توانست با رشد ۲۲.۲ درصدی، تعداد گوشی‌های عرضه شده خود را از ۳۹.۳ میلیون دستگاه به ۴۸.۸ میلیون دستگاه برساند.

لیست بزرگترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی به قرار زیر اعلام شد: سامسونگ، اپل، هوواوی، لنوو، شیائومی.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا