PlayStation سونی را نجات داد

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی در بخش کنسول بازی PlayStation و حسگرهای تصویری خود توانست در این دوره زمانی ۲۷۸ میلیون دلار سود (۳۳.۶ میلیارد ین) درآمد کسب کند. این اتفاق به دنبال افزایش ارزش دلار آمریکا در بازار جهانی صورت گرفت و باعث شد مجموع درآمدهای عملیاتی سونی در سه ماهه سوم امسال …

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی در بخش کنسول بازی PlayStation و حسگرهای تصویری خود توانست در این دوره زمانی ۲۷۸ میلیون دلار سود (۳۳.۶ میلیارد ین) درآمد کسب کند. این اتفاق به دنبال افزایش ارزش دلار آمریکا در بازار جهانی صورت گرفت و باعث شد مجموع درآمدهای عملیاتی سونی در سه ماهه سوم امسال ۷۳۳ میلیون دلار محاسبه شود.

مرکز Sony Mobile که دستگاه‌های موبایلی این شرکت را تولید می‌کند طی این دوره زمانی کاهش ۱۵ درصدی درآمدهای خود نسبت به سال گذشته را تجربه کرد و در مجموع موفق به ثبت درآمد ۲۳۱ میلیون دلاری شد.

البته شرکت سونی در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی با ضرر ۱.۵۸ میلیارد دلار مواجه شد و بر این اساس در گزارش خود اعلام کرد کسب درآمد ۱۷۲ میلیون دلاری چندان هم بد به نظر نمی‌رسد.

این شرکت توضیح داد کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی در کنار تصمیمات استراتژیک آن برای بهبود وضعیت خود در فصل‌های پیش‌رو تاثیرات اساسی برجا می‌گذارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا