عرضه گوشی ارزان آلکاتل با دوربین حرفه‌ای

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Alcatel Fierce XL نام دارد که با قیمت ۱۳۹ دلار فروخته می‌شود و شرکت مذکور قصد دارد از تاریخ ۲ نوامبر یعنی طی هفته جاری آن را وارد بازار جهانی کند. قرار است شرکت مخابراتی T-Mobile هم آن را تحت پوشش قرار دهد. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Alcatel Fierce XL نام دارد که با قیمت ۱۳۹ دلار فروخته می‌شود و شرکت مذکور قصد دارد از تاریخ ۲ نوامبر یعنی طی هفته جاری آن را وارد بازار جهانی کند. قرار است شرکت مخابراتی T-Mobile هم آن را تحت پوشش قرار دهد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد که دوربین سلفی آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. لنز دوربین این محصول از نوع Polaroid است که انواع فیلترها و قابلیت‌های تصویری حرفه‌ای را شامل می‌شود.

شات واحد، شات دوگانه و شات چندگانه از جمله قبلیت‌های این دوربین است و شرکت آلکاتل می‌گوید که با وجود حسگر ۸ مگاپیکسلی، می‌تواند یکی از حرفه‌ای ترین تجربه‌های تصویربرداری را برای کاربران ارایه دهد.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و با تراکم ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ مربع پخش می‌شوند. روی این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آ> می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا