گوشی Nexus 6P با دشواری فراوان تعمیر می‌شود

به گزارش موبنا، این دو گوشی هوشمند با نام‌های Nexus 5X و Nexus 6P شناخته می‌شوند. مدل اول ارزان‌تر است و مدل دیگر امکانات پیشرفته‌تری را در خود جا داده است. با این وجود کارشناسان یک تفاوت بزرگ بین این دو محصول شناسایی کرده‌اند و آن هم نحوه تعمیر آنها است. گوشی هوشمند Nexus 5X …

به گزارش موبنا، این دو گوشی هوشمند با نام‌های Nexus 5X و Nexus 6P شناخته می‌شوند. مدل اول ارزان‌تر است و مدل دیگر امکانات پیشرفته‌تری را در خود جا داده است. با این وجود کارشناسان یک تفاوت بزرگ بین این دو محصول شناسایی کرده‌اند و آن هم نحوه تعمیر آنها است.

گوشی هوشمند Nexus 5X از امتیاز ۱۰ برای تعمیر شدن آسان توسط کارشناسان مربوطه عدد ۷ را در اختیار گرفته است که نگرانی کاربران را تا اندازه‌ای برطرف می‌کند.

گوشی دیگر ساخت شرکت هوواوی که با نام Nexus 6P شناخته می‌شود امروز در مرکز iFixit مورد بررسی قرار گرفت. این بررسی نشان داد که نحوه نصب قطعات داخلی آن با مدل دیگر کاملا متفاوت است و این گوشی توانسته از عدد ۱۰ امتیاز ۲ را به خود اختصاص دهد.

به عبارت دیگر، گوشی هوشمند Nexus 6P ساخت شرکت چینی هوواوی بسیار سخت تعمیر می‌شود و اگر برای آن مشکلی پیش بیاید، بهتر است کاربران قید آن را بزنند.

مشکل اصلی در قطعات داخلی این گوشی هوشمند به نمایشگر آن مربوط می‌شود که جدا کردن آن بسیار مشکل است. این در حالی است که معمولا بیشترین گزارش خرابی برای نمایشگر گوشی است و کاربران باید در این زمینه بسیار مراقب باشند.

علاوه بر این، پنل محافظ گوشی با چسب به بدنه داخلی چسبانده شده است و باتری دستگاه توسط کاربر قابل تعویض نیست. این همچنین اگر لنز دوربین آسیب ببیند، مانند نمایشگر دستگاه تعویض آن با دشواری بسیار زیاد انجام می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا