بدنه این گوشی از چوب،‌ سنگ و کربن ساخته شده است

به گزارش موبنا، این مسئله باعث شده است تا شرکت OnePlus نتواند برای این گوشی هوشمند خود قاب جداگانه بفروشد و به همین خاطر آن را از مواد بسیار عالی از جمله چوب تولید کرده است. البته ثابت بودن قاب پشتی گوشی هوشمند جدید OnePlus باعث نشده است از کیفیت این محصول کاسته شود. گوشی …

به گزارش موبنا، این مسئله باعث شده است تا شرکت OnePlus نتواند برای این گوشی هوشمند خود قاب جداگانه بفروشد و به همین خاطر آن را از مواد بسیار عالی از جمله چوب تولید کرده است.

البته ثابت بودن قاب پشتی گوشی هوشمند جدید OnePlus باعث نشده است از کیفیت این محصول کاسته شود. گوشی هوشمند OnePlus X به گونه‌ای ساخته شده است که کاربران می‌توانند آن را با قاب‌های بسیار مرغوب در اختیار بگیرند.

بدنه این گوشی هوشمند در مدل‌های مختلف ساخته شده است و کاربران می‌توانند آن را با چوب درخت بلسان، سنگ، چوب سیاه درخت زردآلو، بامبو یا کربن انتخاب کنند.

سه مدل لوکس این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس چوب، کربن و سنگ دارند که OnePlus ادعا می‌کند بهترین مواد را در آنها به کار گرفته است. بدنه این محصول از مد ۶۴ گیگابایتی OnePlus One که سال گذشته عرضه شد هم بهتر است.

گوشی هوشمند OnePlus X از تاریخ ۵ نوامبر یعنی هفته آینده وارد بازار می‌شود و قاب آن به صورت مجزا ۱۴.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا