شمار اعضای خانواده مخابرات ایران از ۹۴ میلیون مشترک فعال گذشت

داوود زارعیان روز پنجشنبه در گفت و گو با موبنا افزود: هم اکنون ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار شماره تلفن ثابت و ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار شماره تلفن همراه واگذار شده بوسیله شرکت های تابعه خانواده مخابرات ایران در کشور توسط مشترکین در حال بهره برداری است. وی خاطرنشان کرد که شمار سیمکارت های …

داوود زارعیان روز پنجشنبه در گفت و گو با موبنا افزود: هم اکنون ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار شماره تلفن ثابت و ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار شماره تلفن همراه واگذار شده بوسیله شرکت های تابعه خانواده مخابرات ایران در کشور توسط مشترکین در حال بهره برداری است.
وی خاطرنشان کرد که شمار سیمکارت های واگذار شده همراه اول تاکنون بیش از ۷۸ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۷۵ بوده که از این تعداد اکنون بیش از ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک فعال شبکه های اعتباری و دائمی همراه اول هستند.
زارعیان اضافه کرد: با این میزان واگذاری اشتراک مخابراتی در کشور، میزان پوشش جمعیتی کشور که به خدمات شرکت های تابعه مخابرات ایران دسترسی دارند، از ۹۶.۵ درصد جمعیت فراتر رفته است.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به واگذاری بیش از چهار میلیون شماره تلفن ثابت طی دوره واگذاری شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۵۳ هزار روستای کشور به خدمات مخابراتی با تعرفه های مکالمه حمایتی دسترسی دارند.
زارعیان گفت: همچنین همه شهرهای کوچک و بزرگ، یعنی یکهزار و ۲۴۲ شهر کشور به خدمات مخابرات ایران دسترسی دارند.
وی درباره خدمات رسانی در جاده های کشور هم گفت: با توجه به نصب بیش از ۲۹ هزار آنتن بی.تی.اس. تلفن همراه نسل های مختلف ارتباطی در سطح کشور بوسیله شرکت همراه اول، هم اکنون حدود ۷۰ هزار کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و ریلی کشور زیر پوشش خدمات مخابراتی قرار دارند.
۱۱۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا