Surface Pro 4 مایکروسافت با دشواری زیاد تعمیر می‌شود

به گزارش موبنا، بررسی‌ها نشان داد نمایشگر این دستگاه توسط یک چسب و دو کابل به بدنه متصل شده است. پس از نمایشگر مادربورد دستگاه موجود است که البته دسترسی به آن چندان آسان نیست. داخل این دستگاه حافظه جامد M.2 سامسونگ موجود است تا کاربران با سرعت بالا بتوانند اطلاعات خود را رد و …

به گزارش موبنا، بررسی‌ها نشان داد نمایشگر این دستگاه توسط یک چسب و دو کابل به بدنه متصل شده است. پس از نمایشگر مادربورد دستگاه موجود است که البته دسترسی به آن چندان آسان نیست.

داخل این دستگاه حافظه جامد M.2 سامسونگ موجود است تا کاربران با سرعت بالا بتوانند اطلاعات خود را رد و بدل کنند. رم دستگاه به مادربورد آن چسبیده است و به همین خاطر کاربران نمی‌توانند در صورت لزوم حافظه رم را ارتقا دهند.

روی همه این قطعات یک سطح مسی و یک فضای خالی دیده می‌شود که البته در مدل پیشرفته این رایانه لوحی، این فضای خالی پر شده است.

مرکز تحقیقاتی iFixit روی دیگر بخش‌های این محصول هم آزمایش‌های دقیق خود را انجام داده است. در پایان این بررسی مشخص شد Surface Pro 4 به آسانی تعمیر نمی‌شود.

این مرکز تحقیقاتی امتیاز کامل ۱۰ را در نظر می‌گیرد تا نحوه تعمیر دستگاه‌ها را مبتنی بر آن بسنجد. بر این اساس شخص شد Surface Pro 4 از امتیاز مذکور عدد ۲ را به خود اختصاص داده است تا به عبارت دیگر بتوان گفت این محصول یکی از سخت‌ترین دستگاه‌های جهان برای تعمیر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا