سراب خوشبختی در پیام های تلگرام

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از مجله تلفن همراه به پرونده هایی همچون “سارقان در کمین گوشی های گران قیمت” ، “مال باختگان به کجا می روند”، ” چه گوشی هایی بیشتر سرقت می شوند” پرداخته شد. “عملیات بانکی در سه شماره” ، “همه چیز درباره پروتکل USSD ” و” تاکسی های به …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از مجله تلفن همراه به پرونده هایی همچون “سارقان در کمین گوشی های گران قیمت” ، “مال باختگان به کجا می روند”، ” چه گوشی هایی بیشتر سرقت می شوند” پرداخته شد.
“عملیات بانکی در سه شماره” ، “همه چیز درباره پروتکل USSD ” و” تاکسی های به کارت خوان های بانکی مجهز می شوند” از جمله گزارش هایی بودند که در بخش بانک صدو بیست و پنجمین شماره ماهنامه تلفن همراه منتشر شد.
همچنین در قسمت بررسی این شماره از مجله تلفن همراه ” یک گوشی متوسط اما کاربردی” ، “شاهکار کره ای ها در قابی از چرم و پلاستیک”، “کوچک اما خوش دست” منتشر شدند.
همچنین در بخش حوادث به مطالبی همچون “قرار تلگرامی روی صندلی پارک”، “سارق اطلاعات بانکی ذخیره شده در تلفن همراه” ، “جزییات دستگیری متهم کلاهبردار الکترونیکی” پرداخته شد.
در قسمت راهنمای خرید این شماره از مجله تلفن همراه به مواردی همچون “بهترین هوشمندهای جان سخت”، “۴ گوشی پرفروش بازار” و جدیدترین گوشی های تلفن همراه پرداخته شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا