توئیتر همچنان در حال از دست دادن محبوبیت جهانی

به گزارش موبنا، کاربران اینترنتی جهان معمولا بخش اعظم زمان خود را به فیس‌بوک، اسنپ‌چت و اینستاگرام اختصاص می‌دهد و این روزها کمتر سراغ توئیتر می‌روند. از این بدتر اینکه، تعداد کمی از کاربران برای ورود به حساب کاربری خود در توئیتر احساس نیاز می‌کنند و معتقدند که اگر به صفحه شخصی خود در طول …

به گزارش موبنا، کاربران اینترنتی جهان معمولا بخش اعظم زمان خود را به فیس‌بوک، اسنپ‌چت و اینستاگرام اختصاص می‌دهد و این روزها کمتر سراغ توئیتر می‌روند.

از این بدتر اینکه، تعداد کمی از کاربران برای ورود به حساب کاربری خود در توئیتر احساس نیاز می‌کنند و معتقدند که اگر به صفحه شخصی خود در طول روز سر نزنند، چیزی را از دست نخواهند داد. این یک خبر بد برای شرکت توئیتر است که این روزها می‌کوشد تعداد کاربران ماهانه خود را افزایش دهد.

«جک دورسی» از بنیانگذاران توئیتر که به تازگی پست مدیرعاملی این شرکت را هم در دست گرفته است، به صورت شبانه روزی کار می‌کند تا بتواند محبوبیت از دست رفته توئیتر را بازگرداند.

هم‌اکنون ۹ سال از زمان تاسیس توئیتر می‌گذرد و این روزها به جای آنکه محبوبیت این شبکه میکروبلاگ افزایش یافته باشد، روز به روز از تعداد مخاطبان آن کاسته می‌شود.

توئیتر این روزها با ارایه سرویس‌های مختلف می‌کوشد توجه بیشتری را به خود جلب کند و از جمله آنها محدودیت ۱۴۰ کاراکتری برای نوشتن پیام‌ها را برداشته است. با این وجود باز هم کاربران به این شبکه اجتماعی رغبت نشان نمی‌دهند. برخی منابع آگاه همچنین گفته‌اند که به احتمال قوی گوگل شرکت توئیتر را می‌خرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا