MasterCard به همه دستگاه‌ها قابلیت پرداخت الکترونیکی می‌دهد

به گزارش موبنا، کارشناسان طی چند سال اخیر انواع جواهرات، پوشاک،‌ اتومبیل و … را با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کردند و شرکت MasterCard بزرگترین ارایه دهنده خدمات کارت‌های اعتباری و پرداخت الکترونیکی در جهان قصد دارد از این اتفاق استفاده کند. شرکت MasterCard توضیح داد که قصد دارد بر اساس طرح اینترنت اشیا، …

به گزارش موبنا، کارشناسان طی چند سال اخیر انواع جواهرات، پوشاک،‌ اتومبیل و … را با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کردند و شرکت MasterCard بزرگترین ارایه دهنده خدمات کارت‌های اعتباری و پرداخت الکترونیکی در جهان قصد دارد از این اتفاق استفاده کند.

شرکت MasterCard توضیح داد که قصد دارد بر اساس طرح اینترنت اشیا، امکان پرداخت الکترونیکی را برای همه دستگا‌ه‌های جهان فراهم کند. بر این اساس از گوشی هوشمند گرفته تا دستبندهای هوشمند و انواع لوازم خانگی می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

سیستم‌های پرداخت بی‌سیم به سرعت درحال گسترش هستند و شرکت MasterCard می‌گوید که به کمک آنها دستگاه‌های مختلف میتوانند قابلیت پرداخت الکترونیکی داشته باشند.

شرکت MasterCard پیش‌بینی کرده است در سال ۲۰۲۰ میلادی تمام ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند در جهان سیستم پرداخت موبایلی را در اختیار خواهند داشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا