مایکروسافت طراحی Surface Mini را تایید کرد

به گزارش موبنا،  نخستین شایعات در این باره سپتامبر ۲۰۱۳ یعنی دو سال قبل منتشر شد و از آن زمان منابع آگاه اخبار و اطلاعات مختلفی را پیرامون این رایانه لوحی منتشر کردند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند در تاریخ ۲۰ سپتامبر همزمان با معرفی محصولات جدید مایکروسافت Surface  Mini هم عرضه شود. اگرچه مایکروسافت هرگز این …

به گزارش موبنا،  نخستین شایعات در این باره سپتامبر ۲۰۱۳ یعنی دو سال قبل منتشر شد و از آن زمان منابع آگاه اخبار و اطلاعات مختلفی را پیرامون این رایانه لوحی منتشر کردند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند در تاریخ ۲۰ سپتامبر همزمان با معرفی محصولات جدید مایکروسافت Surface  Mini هم عرضه شود.

اگرچه مایکروسافت هرگز این رایانه لوحی را به صورت رسمی معرفی نکرد، ولی یکی از مدیران ارشد مایکروسافت وجود آن را تایید کرد و توضیح داد از آنجایی که محصولات مشابه Surface  Mini در بازار جهانی موجود است، برای مایکروسافت هیچ توجیهی وجود نداشت که اگر این دستگاه عرضه شود،‌ مورد استقبال کاربران جهانی قرار می گیرد یا خیر.

«ساتیا نادلا» مدیرعامل و «استفان ایلاپ» مدیر مرکز دستگاه‌های مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفتند که این رایانه لوحی را به تولید انبوه نرسانند و از مدل‌های بزرگتر آن کسب درآمد کنند.

«پانوس پانی» معاون مرکز دستگا‌ه‌های الکترونیکی مایکروسافت روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که Surface  Mini وجود داشته و مایکروسافت آن را به طور کامل طراحی کرده است. ولی از آنجایی که تبلت‌های مشابه در بازار موجود است، این محصول برای کاربران جهانی عرضه نشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا