OnePlus X با قیمت ۲۶۷ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند تنها دو روز باقی مانده است و با این وجود منابع آگاه باز هم از گمانه‌زنی در این زمینه دست برنمی‌دارند. این طور که در آخرین خبرها گفته شده است، این گوشی هوشمند با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود که نسبت به …

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند تنها دو روز باقی مانده است و با این وجود منابع آگاه باز هم از گمانه‌زنی در این زمینه دست برنمی‌دارند. این طور که در آخرین خبرها گفته شده است، این گوشی هوشمند با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود که نسبت به مدل‌های قبلی گران‌تر است.

شرکت OnePlus هم‌اکنون در آگهی‌های تبلیغاتی خود تصاویر رسمی این محصول را منتشر کرده است. در این تصاویر سطح روی گوشی هوشمند دیده می‌شود و شرکت چینی در زیر آگهی‌ها نوشته است که آن را با قیمت ۱۶۹۹ یوآن می‌فروشد.

با توجه به ارزش کنونی ارز در بازار جهانی قیمت ۱۶۹۹ یوآن را می‌توان معادل ۲۶۷ دلار یا ۲۴۲ یورو دانست. البته این قیمت برای بازار چین اعلام شده است. ولی با این وجود می‌توان قیمت نهایی OnePlus X در بازار جهانی را هم نزدیک به همین رقم دانست.

بر اساس اخباری که از قبل منتشر شده بود، OnePlus X نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا