توقف طولانی گروهی از زائران در راه کربلا!

این افراد که از استان‌های مختلف کشور به کرمانشاه آمده بودند از معطلی چند روزه برای دریافت ویزا انتقاد داشتند. این افراد با بیان اینکه گذرنامه خود را از روز چهارشنبه گذشته برای دریافت ویزا تحویل داده‌اند، گفتند: با گذشت چند روز هنوز خبری از صدور ویزا نیست و بعد از چند روز تعطیلی حتی …

این افراد که از استان‌های مختلف کشور به کرمانشاه آمده بودند از معطلی چند روزه برای دریافت ویزا انتقاد داشتند.

این افراد با بیان اینکه گذرنامه خود را از روز چهارشنبه گذشته برای دریافت ویزا تحویل داده‌اند، گفتند: با گذشت چند روز هنوز خبری از صدور ویزا نیست و بعد از چند روز تعطیلی حتی امروز صبح هم دفتر کنسولگری عراق در کرمانشاه تعطیل بود.

این زائرین که از شهرهای مشهد، زنجان، تبریز و … برای دریافت ویزا به کرمانشاه آمده بودند، گفتند، به ما قول امروز را داده بودند، اما امروز که به کنسولگری مراجعه کردیم با تعطیلی آنجا مواجه شدیم و هنوز سرگردانیم. خانواده‌های ما چندین روز است در مرز مهران سرگردان هستند و منتظرند که ما با ویزا برگردیم و چون امکاناتی ندارند، شب‌ها در پارک می‌خوابند. بیش از ۵۰۰ نفر از افرادی که این مشکل را دارند در مرز مهران هستند و مسئولین نیز هیچ پاسخ درستی به ما نمی‌دهد و حتی برخورد مناسبی هم نداشتند.

این زائرین که برخی از آنها بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر راه را تا کرمانشاه طی کرده بودند، از شیوه برخورد با زائرین کربلا گلایه کردند، این در حالیست که چند وقت قبل نیز رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کرمانشاه به روند صدور ویزا در کنسولگری کرمانشاه انتقاد کرده بود.

عبدالرضا یاری به ایسنا گفته بود: متاسفانه شاهد رواج برخی دلالی‌ها در صدور ویزا هستیم که خود کنسولگری هم در آن نقش دارد.

تلاش خبرنگار ما برای تماس با مسئولین کنسولگری عراق در کرمانشاه تا لحظه ارسال این خبر بی نتیجه ماند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا