دستگیری مامورنمایان شکارچی دختران

باشگاه خبرنگاران جوان: پسران شیطان صفت که به دختران بی پناه رحم نمی کردند، در چنگال قانون اسیر شده اند. چند ماه گذشته پلیس از راز سر به مهری پرده گشود که خبر از جنایتی هولناک می داد. آبان ماه سال گذشته اولین قربانی در یکی از پارک های منطقه گوربند زاهدان طعمه تعدادی پسر …

باشگاه خبرنگاران جوان: پسران شیطان صفت که به دختران بی پناه رحم نمی کردند، در چنگال قانون اسیر شده اند.

چند ماه گذشته پلیس از راز سر به مهری پرده گشود که خبر از جنایتی هولناک می داد.

آبان ماه سال گذشته اولین قربانی در یکی از پارک های منطقه گوربند زاهدان طعمه تعدادی پسر شیطان صفت شد، این افراد با جعل عنوان مامور یک ارگان دختران بی پناه را به مناطق خلوت کشانده و پس از تعرض و آزار و اذیت به قتل می رسانند.

یک منبع آگاه درباره این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده اند اما تلاش پلیس برای دستگیری سایر مرتبطین به این پرونده ادامه دارد.

گفته می شود، تا کنون کارآگاهان موفق به شناسایی کشف ۹ قتل شده‌اند و کماکان تحقیقات برای یافتن سایر قربانیان ادامه دارد و به نظر می رسد تحقیقات به زودی نتیجه بخش شود.

یک منبع آگاه دیگر نیز از اشد مجازات برای این افراد سخن گفت و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و در حالی کخ ابعاد دیگر این پرونده در دست بررسی است، باید منتظر اشد مجازات برای این افراد پلید باشیم.

دکمه بازگشت به بالا