تشکیل کشور مستقل در آمریکا

“زاک لندسبرگ” ۲۹ ساله پرچم زرد و قرمز خود را برای کشور “زاکستان” درست کرده و پاسپورت رسمی و کنترل مرزی هم ایجاد کرده است که توسط یک ربات عظیم الجثه کنترل می‌شود. این جوان که خود را رییس جمهوری زاکستان می‌داند، گفت: هدف انتزاعی تشکیل این کشور این است که آن را به یک …

“زاک لندسبرگ” ۲۹ ساله پرچم زرد و قرمز خود را برای کشور “زاکستان” درست کرده و پاسپورت رسمی و کنترل مرزی هم ایجاد کرده است که توسط یک ربات عظیم الجثه کنترل می‌شود.

این جوان که خود را رییس جمهوری زاکستان می‌داند، گفت: هدف انتزاعی تشکیل این کشور این است که آن را به یک کشور واقعی بدل کنم. البته می‌دانم که این هدف به واقعیت بدل نمی‌شود و غیر ممکن است اما من تلاش کرده‌ام تا آن را به واقعیت برسانم.

این مرد جوان حتی شعاری برای کشورش ساخته است: “چیزی از هیچ چیز.”

وی زمانیکه ۱۰ سال قبل قطعه زمینی دور افتاده در یوتا را خرید اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که روزی بخواهد آن را به یک کشور مستقل بدل کند.

این جوان آمریکایی که در افشای محل این کشور تازه تاسیس عجله دارد، گفت: در این جا من هرکاری که لازم بود را انجام دادم. اصلا احمقانه نیست که جایی را برای خودت آنچنان که دوست داری، درست کنی و شکل دهی. هدف اصلی من کاوش در این مناطق کوچک است.

وی می خواهد کشور کوچکش به نظر مشروع باشد و پاسپورت‌ها به نظر حقیقی باشند و پاسپورت مسافران حین ورود به کشورش و خروج از آن مهر بخورد.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا