مشکل نمایشگر در مدل سفید Xperia Z5 برطرف می‌شود

به گزارش موبنا،‌ سونی هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای این مشکل را تایید کرد و توضیح داد که طی هفته‌های پیش‌رو آن را برطرف می‌کند. این شرکت ژاپنی با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد: «ما از مشکلی که برای تعداد محدودی از گوشی‌های Xperia Z5 Compact پیش آمده است آگاهی داریم. ما تایید می‌کنیم که فقط …

به گزارش موبنا،‌ سونی هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای این مشکل را تایید کرد و توضیح داد که طی هفته‌های پیش‌رو آن را برطرف می‌کند.

این شرکت ژاپنی با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد: «ما از مشکلی که برای تعداد محدودی از گوشی‌های Xperia Z5 Compact پیش آمده است آگاهی داریم. ما تایید می‌کنیم که فقط رنگ سفید این گوشی هوشمند با مشکل مواجه شده است و دیگر رنگ‌ها این مشکل را شامل نمی‌شوند».

شرکت سونی همچنین توضیح داد که این مشکل به دنبال بروز یک اختلال نرم‌افزاری صورت گرفته است و طی چند هفته آتی با یک به‌روزرسانی مشکل برطرف می‌شود.

شرکت سونی اعلام کرد در هفته ۴۴ سال ۲۰۱۵ میلادی یک وصله نرم‌افزاری روی سایت خود منتشر می‌کند. این نرم‌افزار کوچک در بخش پشتیبانی سونی ارایه می‌شود و کاربران جهانی می‌توانند با نصب آن روی گوشی خود مشکل پیش آمده را به طور کامل برطرف کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا